Top
Corona-maatregelen: service en bereikbaarheid Hyundai
Update: 25 maart 2020

Corona-maatregelen

Samen maken we het verschil

Het coronavirus COVID-19 heeft ingrijpende gevolgen voor onze mobiliteit. Ook in deze onzekere tijden willen wij er als Hyundai-organisatie graag alles aan doen om u zoveel mogelijk van dienst te kunnen zijn, maar wel op een manier die uw en onze veiligheid garandeert. De gezondheid van u en onze medewerkers staat vanzelfsprekend op de eerste plaats. Daarom volgen we de richtlijnen van het RIVM en de GGD nauwgezet op.

Wij houden de ontwikkelingen nauwlettend in de gaten en brengen u op de hoogte wanneer zich belangrijke veranderingen voordoen.

Pas goed op uzelf en op elkaar. Samen maken we het verschil.

Onze hygiënemaatregelen:

De gezondheid van onze klanten en medewerkers staat voorop. Graag willen we u daarom attenderen op de volgende hygiënemaatregelen:

  • Graag maken wij van tevoren een afspraak met u om te voorkomen dat er te veel mensen tegelijkertijd bij ons aanwezig zijn.
  • Wij schudden tijdelijk geen handen met u.
  • Wij houden gepaste afstand als wij met u in gesprek zijn.
  • Wij volgen strikt de protocollen omtrent handen wassen.
  • Wij beschikken over extra zeep en desinfecterende middelen.
  • Voor wij een voertuig overdragen zullen wij contactoppervlakken desinfecteren.
  • Wij voeren extra schoonmaakrondes uit.
  • Om fysiek contact te vermijden, willen wij u vragen te betalen met uw pinpas. Als dit niet mogelijk is, wordt het contact bij een contante betaling tot het minimum beperkt.

U kunt gewoon langskomen

Onze dealers en erkend reparateurs zijn gewoon geopend. Dat betekent dat u nog steeds bij onze dealers terecht kunt voor een nieuwe auto, maar ook voor service en onderhoud aan uw huidige auto. Vanzelfsprekend staat de gezondheid van onze bezoekers en onze medewerkers op de eerste plaats. Daarbij volgen wij de actuele richtlijnen van het RIVM en de GGD.

Richtlijnen RIVM

Voor vragen: bel of mail

Voor vragen kunt u terecht bij uw Hyundai-dealer. Het is mogelijk dat dealers door een verminderde bezetting momenteel wat minder goed bereikbaar zijn via telefoon of e‑mail en dat het wat langer kan duren voordat u een reactie ontvangt. Wij vragen om uw begrip hiervoor.

Hebt u specifieke vragen voor uw Hyundai-dealer?

Contact met dealer